Sjukan

NU är man äntligen hemma från sjukan, hurra hurra.

Jag fick iaf ett nytt och finare gips, den jag har nu är så mkt lättare än den andra vilket är så skönt.
Det gick rätt så bra där bort men lite segt, jo tack. Hade tid 11 fick träffa läkaren vid 11.55, jag kom in och fick sitta i inte ens 1 min innan det var dax att gå och lägga på nytt gips. När jag väl kom dit försökte sköterskan att få loss min gips vilket gick helt ok men gjorde väldans ont. Den satt åt riktigt ordentligt men efter lite ryckandet och lite annat så fick han äntligen loss det. Han var tvungen att ta fram en "såg" för att lossa gipset lite.. Det är alltså ingen vanlig såg men rädd som fan blev jag och tänkte jag vill inte förlora ngt finger och var tvungen att fråga sköterskan vad det där läskiga var. Hahah. Sen var det lugnt efter att han förklarat och visat på sin hand att den inte sågar av ngt utan bara blir varm. Kände mig som ett litet barn igen när han visade mig att detta inte var ngt farligt. Hehe men men. Gipset var bort och nytt skulle sättas på, inte kul. Jag passade på att klia lite på handen där gipset ska vara sen var det dax för nytt. Handen ska vara kupa vilket min var men tydligen så räckte inte det utan dom var tvungna att fixa den ännu mer så att den skulle vara ännu mer kupad. Låter lite konstigt, men visst kan man säga så. Aja ni får helt enkelt förstå :)
REN SMÄRTA VAR DET NÄR DOM TRYCKTE O FIXA, men snyggt blev det. Det tog inte slut där utan sen var det dax att gå ner till röntgen och sen fick jag äntligen träffa läkaren igen och han godkände röntgen bilderna vilket var tur det för bråttom hem hade jag.

Nu är jag äntligen hemma och har städat, vattnat blommorna och nu är det dax att åka till cats ista träning :/


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0