Ge mig kraft


Hur jävla dåligt kan man må igentligen?

Onsdag: Då började nog det hela, illamåendet, ont i magen, och kroppen. Det var bara att bita ihop och åka till jobbet. Jag valde att bara är några oliver/grönt till lunch och fasta resten av dagen. Efter jobbet åkte jag direkt in till Nacka sporthall(där vi hade VM-genrep) och allt rullade på som vanligt. Bra jobbat tjejer :)
Efter genrepet var jag helt slut, kom hem, drack lite te och vilade. Orkade inte ens med sällskap och valde att tacka nej till det.. Kul tjej, NOT.





Torsdag: Det blev inte direkt bättre, magen är desamma, illamåendet, ont i halsen och kroppen värker lite. På eftermiddan insåg jag hur jag såg ut. HELT FUCKED UP. Kul att man har gått runt så där på jobbet men vem bryr sig igentligen. Efter jobbet åkte jag hem för att vila upp mig lite innan peewees träning men innan vilan åt jag lite och blev så sjukt äcklad. Efter det kände jag att det bästa vore om jag stannade hemma och tog det lugnt. Det gjorde jag också och tog en lång sieste/vilade i ca 3 timmar. Det behövdes verkligen, men nu har halsen blivit värre och det känns inte alls bra. Orkar knappt med pollen och nu detta. What the fuck? I don't need this shit right now.. Nu ska jag igentligen ligga och sova men icke. Är trött men kan ändå inte sova, kan det bero på att jag nyser hela tiden och att näsan rinner. Nu ska jag försöka sova, ska upp om 4,5 timma för att jobba. 

Natti natti... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0