Vilken seg dag


Igår var nog en av dom segaste kvällarna ever säger vi :P
Det känns som att jag har sovit bort dagarna men ändå inte. Just måndagar ska ju vara min VILO dag och då passar jag alltid på att chilla. Jag var ute på långpromenad med min granne i det fina vädret och hur jäkla skönt var inte det :)
Senare gjorde V mig sällskap och passade på att vaxa bena(att vaxa är nog det bäst som finns)i like the pain. HAHAH.. nerra. Varje gång V är på besök hos mig(mitt rum)så har vi alltid lika roligt. Att vi alltid kommer på sjuka saker att säga, hon garvar nog åt allt jag säger vilket är jätte roligt. SÅ ROLIG ÄR JAG LIKSOM.
Senare var det dax att åka till jordbro och denna gång skulle jag ta med hans grejer som jag köpte i Chile(med mitt minne så glömmer man saker lätt). På vägen dit träffade jag på mina amigas Melissa, Mikaela, Mindy och Cleo som hade varit på bio. Alltid lika trevlig att träffa på dom :)
 
När jag väl var framme hemma hos honom langade jag fram det jag tog med mig från Chile och gissa om han vart glad. Oh yes, han var så gla så, Hehe. Hoppas Colo-Colo camiseta passade loco :)
Dom två redbull jag drack igår hjälpte mig inte alls.. var så jäkla trött att jag somnade till typ två gånger när vi låg där och kollade på tv. När jag väl kom till sängen så somnade jag på en gång men vaknade flera gånger under natten, så typiskt.. 

Men men, snart är det dax att åka iväg och träna med mina katter, Fabest, Eagles och jag bara längtar. I söndag gick allt sjukt bra och hoppas att alla har samma energi idag med. Ses snart kids :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0