Speedy Gonzales

Idag har man hunnit med rätt så mycket..

Jobba 6.15 och fick sluta vid 9 tiden. Då var det raka vägen hem för att ta en snabb siesta då jag fortfarande sover dåligt på nätterna. Sen upp och hoppa, fixa sig lite och åka iväg till huddinge för att träffa mami och mina systra. Lite shopping hann jag med också och senare äta något. Jag ångrar att jag valde donken. Blää. Det får mig att må illa varje gång. USCH. Sen var det hem för att hämta tränings kläder och fort som attan iväg till gymmet för att möta Cleo. 1 timmas spinnings pass blev det och fy fan vad skönt det va :)
Efter passet var det att skynda sig ännu en gång hem för att hinna se VS fashion show och jag hann precis, vilken tur va. Duscha nu och sen dra till jordbro och "hänga" lite där..

Idag kan ni nog kalla mig för Speedy Gonzales för imorgon lär jag nog vara lite lugnare.. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0