Finns det spöken/andar?

Frågar ni mig ifall det finns så är mitt svar JA. Call me crazy men jag tror på allt som har med spöken och andar att göra. Det kanske låter lite fånigt men sånt tror jag på iallafall, vad tror ni. Finns det spöken och andar?

Efter träningen åkte jag och mötte upp mina vänninor Madde och Denise. Väl hemma hos Madde under vårat skit snack fick jag ett sms av V som skrev att det spökar hos oss och inget mer. Skickade tillbaka och frågade ifall det var ett skämt, när jag väl kom hem pratade jag med V och frågade vad som hade hänt eftersom jag fick det sms:et. Jag hörde hela tiden något annat och när jag väl kom in till mitt rum så satte jag på tv, datorn och la mig på sängen. Läste V andra sms som jag hade totalt missat och där står det att det var MITT rum och inte rummet brevid. NU ska jag berätta lite kort om händelsen.. V var hemma och ser att det lyste lite inne hos mig och frågar personen närmast henne ifall den har varit inne hos mig och satt på MIN TV. V får ett NEJ som svar och då går de in till mig och stänger av tv. WHAT the fuck alltså. När jag väl insåg att jag hade missuppfattat  hela grejen om att jag trodde hela tiden att det var rummet brevid det spökade och inte mitt rum. Men där hade jag såååå fel, det var mitt rum det handlade om hela tiden. Snacka om att jag är skit rädd nu alltså.. Kommer jag kunna sova inatt? Jag är all by my self tonight. Vi får se hur det går, måste iallafall försöka få några timmars sömn så jag orkar med jobbet imorgon.
ÄR BAJRÄDD..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0