Orkar man städa nu?

Tanken var att jag skulle stor städa mitt rum igår när jag bara var hemma men icke så blev det inte. Valde istället att chilla och rulla tummarna :)
Nu måste jag ta tag i detta och passa på medans jag är ledig och har tid men får se hur långt jag kommer nu under natten.

Idag har jag iaf fått träffa mina kära vänninor, Hälen och katterna. Känns så skönt att vara tillbaka. Först när jag träffade Melissa, Mikaela och Cleo så blev jag så himla gla och började så klart att gråta av glädje. Låter lite fånigt kanske eftersom jag bara har varit borta i tre månder men det bevisar hur mycket jag har saknat dom och hur mycket dom betyder för mig. Si chicas, that's how it is :)
Sedan kom vi till hallen och där var Hälen och mina söta katter(peewees) gud vad jag har saknat er tjejer men det var roligt att få se prog efter alla dessa månader.

Imorgon är det äntligen dax att få träffa EAGLES och COACHES. Längtar sååååå. Innan jag går tillbaka till mitt ostädade rum så hittade jag den här i Stammas blogg och tyckte att den var så pas rolig att jag valde att dela med mig.. Kan kännas fel attt garva åt stackas pojk men så OND är jag :P

 


Kommentarer
Postat av: yo

Jajajajja pobresito el gordito q ni la gordura lo afirmo jajjjajjja solo los cachetes hahahhaha

2010-03-12 @ 02:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0