Hörrni, det vankas go middag ikväll

Jag har nog aldrig längtar så myket till helgen som denna vecka. Vet inte vad det var men var totalt lost på jobbet och inte alls så taggad. Men nu är det helg.. håller på att samlar mig, se till att jag får vila ordentligt och sen umgås med en massa fina människor. För hur underbart är det inte att umgås med nära och kära, för mig är det hur härligt som helst. Önskade bara att jag hade lite mer tid för sånt och speciellt mer tid att få träffa min kära familj.

Igår hade vi taco kväll och det var hur mysigt som helst, Men redan vid 21/22 tiden så kände jag mig hur trött som helst. Alltså börjar man bli gammal eller? Det var fan en fredag kväll och redan vid 22 tiden så ville jag typ hoppa i sängs. OFTA NILDA. Fan det här är inte OKEJ.

Idag skulle dagen börja med träning och sedan rugby match men kände mig inge bra och var tvungen att ställa in det. Jätte tråkigt, hade sett fram emot(imot?)det men får ta och kolla på grabbarnas match nästa gång. Då ni, då ska jag vara på topp. I'll be there :)
Men ikväll så är det god middag med underbara vänner och sen kanske bio. Ah, men vi får se hur det blir med den saken. Nej nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig.

Ha en trevlig lördags kväll


Kommentarer
Postat av: Coach L

Rugby? Varför du kolla rugby, vem du känna? Och framförallt, Bajen eller Exiles??? ;)



Kram!

2010-10-05 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0