Läkarbesök - CHECK!

Första läkarbesöket - CHECK √
Först nya BRA läkare(finns inte många som är bra)- CHECK √
Första venprovet - CHECK √

Är så glad att jag äntligen bytt husläkare, för den förra var fan inge bra och den nya kändes hur bra som helst. När jag väl fick träffa den nya husläkarn så tyckte jag att jag sett han förut men kunde inte riktigt sätta fingret på vart jag sett honom. Det tog en stund innan han berättade att han har en son. JAPP, där satt den. Jag har nämligen haft hans son när jag jobbade i skogås och det var nått år sen. HAHA. Nog om det så att jag kan fortsätta skriva det som jag tänkt skriva. Jag har iaf nog aldrig varit så nöjd efter ett läkar besök och det här känns fan bra. Nu är det bara att vänta tills nästa vecka då jag får veta vad blodprovet visade.

Nu, ska jag ta en snabb siesta innan campet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0