Frukost på sängen

Det är inte varje dag man hinner och kan äta frukost på sängen. Lite havregryns gröt och några plättar med sylt till frulle var ju inte illa. Hittade nämligen ett nytt pannkaks smet igår ikväll och var bara tvungen att testa, helt mjölk och ägg fritt. Hur bra är inte det för mig liksom, gillas gillas.
Medans jag låg i sängen och fick i mig frukosten passade jag även på att titta på ett avsnitt av True Blood. Hur jävla bra är inte den serien alltså, har verkligen fastnat för den men vill ha fler nya avsnitt. Need some more TB :)
Nu iväg till jobbet och hoppas hoppas verkligen att jag slipper stänga idag så jag sliper all stress när jag kommer hem sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0