Vilken bra start på dagen.. NOT

Jag typ överlevde natten, vaknde till lite då och då men några timmars sömn fick jag.

Då fick man stanna hemma hemma idag hade hoppats på att jag skulle må bättre när jag vaknade imorse men icke. SÅ IRRITERANDE.
Visst kan det vara skönt att vara hemma ibland men nej tack. Att vara sängliggandes och må så här är inte roligt. Det ända jag vill just nu är att jag blir bättre så jag har ork till att åka iväg till Karolinska imorgon. DET ÄR ETT MÅSTE.

Soygurt blir nog min "mat" idag, frulle, lunch, mellis och middag. KUL VA, NOT.

Sängen är min bästa vän just idag och nu ska jag se ifall jag hittar några bra filmer som jag kan se nu när jag ändå inte har något att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0