Ar det reda fredag?

Ar det jag som ar lite lost idag eller vad. Jag var helt saker att det var torsdag idag men icke sa nicke. Aja men da ar det fredag gott folk vilket betyder att jag ska ivag till min faster senare som jag traffade igar kvall for andra gangen i hela mitt liv. Det var lite pirrigt men kul att se alla som typ kanner mig.

Igar gick jag runt har i kvartet och skulle halsa pa nagra och vart jag an gick sa fick jag hora: Titta la China esta aqui eller typ bara nar nagon skulle presenter mig for andra sa sa dom: De har e la China.. Jag kallas for China efter min kara far som kallades Chino for er som inte visste det :)

Idag har jag handlat lite sma saker och kopte una piña. Jag hoppas verkligen att den ar god, det far vi se senare. Ikvall ska jag iaf till en slakting och grilla.. grillfest med andra ord och gud sa roligt det ska bli. Blir hamtad runt 12 tiden en la noche och maste kolla upp vad jag ska ha pa mig sa det inte blir nan sista minuten grej. Maste tanka pa att det blir lite kyligt pa kvallarna men det ska nog ga och hitta nagot klades plagg som jag kan ha. F, vi ska typ till Nano, kan det stamma?

Nu ska jag ivag och se vad Veronique och Sanchez gor :)


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0