Buenos dias a todo



Da var man hemmaq fran Viña och nu ar jag pa besok hos min gudmor och gudfar har i Pudahuel. Har inte haft tid och blogga som ni kanske har markt men det ar nog inte ens manga som laser iaf. Hahah.. Tankte lagga upp nagra bilder :)



 
Sa har snygg sag man ut i haret nar man kom till chile, med mitt katastrof har(farg). Det var ju inte kul att ga runt sa dar har men det gick.  Jag overlevde :P


 

Har ar jag en la playa.. jag bjuder pa den :)





Ska forsoka lagga upp fler bilder och ska forsoka blogga lite oftare. Men till er hemma i Suecia sa mar jag bra och har det sjukt bra. Har ar det fint vader och varmt som bara den :)


Later


Kommentarer
Postat av: Ludde :)

Feliz navidad loca ;) Å in med mer fina bilder!!

Kram!

2009-12-25 @ 21:27:35
Postat av: Sara

Fasen vad seg jag har varit med att läsa din blogg haha. Lilla haaaanduun, stackarn!!

2009-12-30 @ 11:20:25
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0