Framme

Hej hopp gummi ANKA:)

NU ar jag antligen framme i chile och jag overlevde hela flygresan sjalv.

Jag kan ju borja med att saga att jag har varit jatte lugn hela den har tiden, dom som har varit nervosast ar syrran F och mami. Ovanligt? NIXPIX.
Vi borjar med tisdags kvall, vilket borjade bra.. borjade med smartsamma delen, vaxning och sen skulle jag farga utvaxten och dar borjade the Big Problem. Nancy fick for sig att gora mitt har rodare och sa, vi blekar haret. Jag tankte inte klart men nar jag horde att jag skulle fa ha rodare farg sa blev jag GLA. Men det var ju inte och vara gla over visade det sig sen. Mitt har blev inte alls rott som jag hade det fran borjan utan det sa ut som ELD fan. Nojjig blev jag och fick varldens panik i borjan nar jag sag haret langst fram va for ljust.. Laskigt? Jo tack, sket pa mig nastan av radslan. Har typ 3 olika farger :/ 

I onsdags gjorde Dise och Ludde mig sallskap och vi insag att detta var varan "sista maltid" typ.. HAHA. men gott som fan var det att fa lite kak. Men var det dax for kramkalas och saga hej da for att vi inte kmr att ses pa ett halv ar :/ men det ska nog ga bra.
Jag klev pa flyget och var cool lugn, ningun problema liksom. Resan tog typ ett helt jakla dyng men eftersom jag tog aksjuktabl sablev jag genast trott.. och da menar jag TROTT. Jag  sov typ hela resan vilket var sa himla skont och slapp kanna hur jakla lang resa jag hade framfor mig. Sa har sag resan ut:
Arlanda - Frankfurt, Frankfurt - São Paulo, São Paulo - Santiago, Chile :)


I frakfurt var jag vilse men efter ett tag kom jag till ratt plats, larde ocksa kanna en jatte trevlig familj som ocksa skulle till chile och gjorde dom sallskap hela resan vilket va nice. Muchas gracias.
Detta ar till er som var pa traningen i tisdags som skamtade om mitt gips. Nar jag val skulle checka in for att aka vidare till brasilen fragade dom mig nagot om gipset pa portugisiska, efter nagra, va, what och que sa fortstod jag att dom ville veta ifall jag hade gips over hela handen/armen. Jag svarade nej, solo la mitada(bara halva). Efter det blev det en del prat om mitt gips.. 
- dom lar nog vilja undersoka ditt gips och se ifall du har smugglat in nagot har eller dom kanske tror att dom gjort ditt gips av kokain. Du vet vall att de finns folk som har gjort de forut och torskat. Hahaha..  men klarade mig hela vagen till chile som tur var ;)

Nu ar jag iaf framme i chile och hur jakla varmt har det inte varit, men man ska inte klaga. Det kanns sa overkligt men ar jatte gla over att fa vara har med hela min stora slakt. Har varit ì stan och checka laget lite, gick runt och kollade med nagra harsalonger om dom kunde hjalpa mig med mitt kaos har farg. Fick  ett SI och ska tillbx nogon dag denna vecka :)


Nog om detta for nu maste jag forsoka sova.

Hasta mañana baby :P

Kommentarer
Postat av: Melissa

Det är för att man måste bleka i olika stadier, och ha koll på allt under hela blekningen.

Men la du ingen färg över det? Alltså, bleka och sen lägga rött?



Nilda nilda nilda..

Men dom lär ju kunna hjälpa dig i landet som inte finns. Shakira var ju trots allt rödhårig en gång ;)

2009-12-11 @ 16:28:59
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0