Packat, smärta i handen och behöver sömn

Hur jäkla svårt ska det vara att packa inför en resa? Kan någon tala om detta för mig..
Jag vill ju inte ta med saker i onödan vilket jag lär nog göra iaf för man vill ju inte ha övervikt på hemresan liksom. Ena bagaget väger typ 21kg och imorn får vi veta hur mycket de andra bagaget väger. Spännande :)
Har packat i år och dar känns det som om jag blir aldrig klar, handen dultar som bara den må jag säga. Svullen, ONT? Japp, det värker som bara den och jag längtar tills imorn då handen ska undersökas. Vilket påminner mig om att jag behöver lite sömn innan det är dax för sjukan. 
Nu väntar sängen på mig och kuddarna är fint placerade så att jag kan ha handen liggandes högt över hjärtat.

Go natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0