Vilken skon sommar dag

Halla dar :)

Como estan todo en suecia? Haha..

Kan borjar med att saga vad som hant.. igar nar jag kakade frulle sa kom min morbror in och sa, Nilda det ar nagon som soker dig. Mig? Borjade genast tanka pa vem det kunde vara. Nar jag val gick ut sa stod det tva pers dar och gissa vilka de var, jo min faster och kusin som jag inte traffat sen jag flyttade till Sverige alltsa for 21 ar sen. Det kandes hur overkligt som helst typ som de dar prog Forsvunnen eller vad den nu heter.. som leter efter syskon/foraldrar osv. Haha.. Svart att forklara men kul att antligen fa traffa alla slaktingar fran min fars sida :)
Min kara kusin borjade genast grata och kramade om mig hart och dar stod jag och minns inte ens vad jag tankte pa da men kul att fa se alla. Hon fragade mig genast hur det var och sen sa hon de jag har hort sen dag ett. Du ar en kopia av din far.. Jassa, no shit hehe.

Vart jag an gar sa blir man paminde hur jakla lik jag ar mig far gang pa gang.. Det stor mig inte alls utan jag blir bara glad. Har inte traffat hela Espinoza slakten men det kmr, har ju all tid i varlden sa men nervost ar det ju. Men nu bor jag alltsa hon min faster som bor typ tva kvarter ifran Veronica och Claudia sa det ar skont :)

Idag har det typ varit 30 grader och gud sa skont det har var. Har inte vart och bada/solat an men det kommer snart  och de ska bli sa skont att fa ta av gipset sen. Flera man har sagt: Ay, q le paso och Ay q dolor, q dolor.. Jah bara skattar och fortsatter ga. Helt sjuk hur pojkarna/grabbarna/mannen utomlands inte alls ar blyga, som typ idag sa gick en lite pojk forbi oss han var runt 13-15 ar och ba sa: MIJITA.. What? Vi tankte genast, vi skulle ju kuna vara hans moster, mormor eller annat. Hahaha.. Rolig pojk.
Foresten, hur ar vadret dar borta?

Idag ar det iaf Veros fodelsedag och jag ar hos dom nu och Partyt har nyss borjat. WOOOHOOO :)
Bruden blir 19 ar vilket man inte skulle kunna tro, skoja bara Verhoe. Besito prima.

Nu ar det dax for mig att dra for det har tagit mig typ hundra ar att skriva.


Chao pescado gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Cleo

Nilda! Jag kräver översättning på de orden som är viktiga för oss att förstå haha! :D



Hoppas du har det bra där borta och att allt går bra med handen :)

Puss och Kram <3

2009-12-13 @ 11:34:59
Postat av: JANINA

ååå ja vill oxå åka dit, me recuerda cuando yo estaba ahi första dagarna hahaha, pasalo bien. te quiero mucho, besos y cuidate mucho

2009-12-13 @ 13:51:55
URL: http://jcontreras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0