Allergibesvär?


Allergibesvär - CHECK √

Idag var det en sån där jobbig dag, ögonen, halsen kliade och en rinnande näsa. Inte nog med att man fick nån timmas sömna inatt och nu detta. HELVETTE. Idag har jag verkligen varit hur seg som helst och fick ont i huvudet senare på dagen. Som tur var fick jag ont i huvudet efter jobbet..
Imorgon är det VM-genrep och hoppas verkligen att ögonen, halsen och näsan är lite bättre. Ska inte glömma bort att ta mina pills mot allergin. Det får fan bli det första jag gör imorgon bitti men nu blir det AI och sen sooooova. Får se hur mycket jag orkar se innan jag somnar till.. Någon som vill byta ögon med mig inatt. Mina är fina, irriterande röda, svullna och kliar som bara den. NÅGON som vill byta, kom igen nu ra :P

NÅGON??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0