Trött, smärta och stress :)


Har sovit så himla dåligt denna vecka och speciellt nu när min hand/tumme värker lite. Nej, jag överdriver inte för ont gör det. Jag skulle försöka ha handen på högläge medans jag sover vilket jag tycker är jätte svårt och minns hur det var när jag hade gipset. Trodde fan att jag skulle slå personen brevid mig när jag sov. De skulle inte vara så roligt att vakna av att man smäller till personen brevid med det enorma och tunga gipset. Men det för förr, nu är det inget gips vi pratar om utan bara min hand som är lite svullen but it's all good :)
Idag var det min tumme vilar dag och imorgon är det bara att köra på igen. Tejpa och köra på som jag gjorde i onsdags, no matter what. Nu är det mindre än två veckor kvar tills vi åker iväg till Amerika :)

Sen får jag inte glömma att jag sa något jätte knasigt på jobbet, vilket kan hända när jag är trött, så som: A juste, han hade bajsat. Meeeen han har väl inga blommor?
Theres tittade på mig och då kom jag på vad jag hade sagt. Det jag ville säga var: Men han har väl ingen blöja? Vart fick jag blommor ifrån, va? HAHAH

Nu tillbaka till AI sen sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0