Fastan börjar nu

Då var det onsdag da.. Jag kom överens med min kollega på jobbet att jag skulle testa och fasta nu när det är ramadan(för visst är det?). Jag bestämde mig för att testa en dag för mer tror jag inte klarar av och det förstör mina mat tider också.
Inatt vid tre tiden började fastan vilken betyder att jag inte får äta eller dricka vätska(inte ens vatten)hur fan ska det här gå undrar jag? Fick ställa klockan inatt för att kunna borsta tänderna innan det började sen somna igen. Jag får hoppas att jag överlever dagen på jobbet. Kl 21 ikväll om jag nu minns rätt får jag ta och äta men inte innan. Min mage kurrar nu och haja hur den kommer låta och skrika efter mat senare idag. Vad har jag gett mig in på igentligen?
Jag får vara stark och en dag ska inte vara ett problem för mig. Jag ska inte klaga eftersom fastan håller på i en måndag typ. Men nu måste jag dra och jobba.. Barnen väntar på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0