It's FRIDAY

It's fucking friday..Yeah baby!

Vaknade med världens ont i halsen. Jag borde nog inte ha sprungit igår, borde ha väntat några dagar men nu är det gjort. Så idag blir de inge springning för min del men får hoppas på att jag kan ta de på lördag eller söndag.

Nej, nog om det. Idag är det ju den bästa dagen ever.. eller? Det är FREDAG vilket betyder att det blir fredagsmys och de ska bli så trevligt. Ikväll blir de en lugn kväll och då ska jag bara slappa och dega lite. Vilket betyder att jag får hoppa in i mina mjukisar. YAAAY. Ska se ifall jag kan fixa lite soya dip som jag kan doppa mina morötter i. Sen kanske de blir lite gooodis också men frågan är ifall jag förtjänar det? JO men de e klart som fan att jag gör det. TUMMEN UPP FÖR DET..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0