Lördagen, lördag, lördag

Lördagen är här.. Godmorgon allesammans.
Uppe med tuppen som vanligt då, har duschat sen haft rätt mycket tid så jag slapp stressa. Snart kommer lillen hit och man får hoppas på att de inte regnar. Hatar när man har nytvättat hår och att det regnar sen för då blir håret så himla smutsigt. USCH.
Vad ska man göra en dag som denna med lillen.. Hmm..? Något roligt blir det väl :)

Just fan, jag har upptäckt att jag visst kan äta Nöt-Creme(som jag trodde att jag inte kunde äta). Bra skit. Nu har jag något nytt som jag kan ha i min godis påse. Bra va.
Nu är jag på jakt efter vegan godis. Hittade en sida fast den affären finns endast i Finland, super trist. Någon som vet vart man kan hitta vegan godis och då menar jag inte lösvikts godis utan typ bars.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0