Sista dagen på helgen

Ja mina damer och herrar det är FUCKIN Söndag idag.. Attans bananskal.

Har haft en trevlig helg, chillat, varit på middag med las chicas, träffat lillen, sen fått se åskan och regnet. HAH. Nej men det har varit jätte trevlig men lite trist att det ska regna hela tiden och speciellt då jag är ute.
Inatt vaknade jag av att jag pratade i sömnen och sa(skrek högt): Vem är det där?
Va, va fan drömde jag om igentligen, minns inte mycket men ens sak minns jag och det var att de fanns en hel del getingar över allt. Undra vad det kan betyda, får ta och kolla upp det senare. Men jag överlevde drömmen iallafall vilket är bra.
Efter att ha umgåtts lite med las chicas drog jag hem och hade tänkt städa lite sen ut och springa. Men neej, så blev det inte. Hur lat får man va igentligen. FY skäms NILDA. Får ta det imorgon efter jobbet om det inte börja SPÖREGNA för då bangar jag. Sån är jag liksom.. Efter denna helg så behöver jag röra på mig och det får jag fan se till att göra. Kom igen NILDA, kom igen ;)

Nu ska jag smaka på pannkakorna som jag gjort och får hoppas på att de går att äta. Vet inte vad det är med mig idag men pannkaks gudarna är såååå inte med mig igen. För ofta misslyckas jag med pannkakor liksom. Jag är fan bra på det men inte idag sörru. Blää.. Kan det ha något att göra med att jag tog ett annat recept. Hmm.. Kanske det kanske. Aja nu väntar pannkakorna och Cougar town..

Grrrr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0