Tania är på besök

Herre vilken lång dag de var på jobbet idag, kan de bero på att jag fick stänga? A kanske de kanske...
Ibland bara ÄLSKAR jag mitt jobb, barnen är allt för goa och speciellt när de är så söta och säger att de tycker att deras fröken är fin. För de sa en "stor" pojke idag, han bara kom fram till mig och sa: Jag tycker du är fin och log. Aaah, jag bara älskar dessa barn.

Efter jobbet var det bara att skynda sig på och ta sig hem till Nathalie. När jag väl kom hem till henne så träffade jag på Tania(en barndoms kompis)och hennes kille utanför Nathalies port. Jag har alltid inte träffat Tania på typ 10 år eftersom hon nu bor i Portugal. Hon är här på besök i en vecka eller två och idag skulle vi tre ses och äta middag. Nathalie och jag(iallafall jag)syndade lite under middan och drack lite väl mycket läsk men gott som fan var det att dricka COLA till maten. SMILE. Det var verkligen jätte roligt att äntligt få träffa Tania efter alla dessa år och de roligast av allt är att hon är sig lik. Det gillar vi. Vi pratade om allt möjligt, saker från när vi var små som t.ex att hon fortfarande kommer ihåg min första dag på förskolan och vad jag hade för kläder på mig. Det tyckte jag var lite roligt för inte ens jag minn det.
Vilken rolig kväll det blev, vi skrattade en hel del åt gamla minnen och visa saker var roligare än andra. Kan jag ha sagt något hon inte tyckte om? Hmm.. men så farligt var de ju inte eller hur ;)
Nu hoppas jag att jag har skrivit så att man kan läsa de jag skrev för just nu orkar inte gå igenom det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0