Vad kan det betyda?

Tog en liten lång powernap idag och om jag minns rätt så vaknade jag av att jag trodde att jag såg en stor "långben" spindel. Alltså den hade verkligen jätte långa ben och jag tyckte den var inne på rummet men sen vaknade jag till och då var det inget där. Men varför kändes det som om jag var vaken när jag "såg" spindeln. Var de en dröm eller kan de bara ha varit en långben bara? Ryser bara av att tänka på att de kan ha varit en spindel här.. USCH. Vad kan det betyda när man drömmer om spindlar? Vad säger du Karolina, vad tror du det kan betyda? Eller är det din mor som är den som kan tyda drömmar? :)

Nu ska jag ta en dusch innan det är dags att sova IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0