Är hemma nu

Igår var sista dagen på Gotland och måste säga att vi har haft det APKUL. Fast jag har kasnke redan nämt det förut, men en gång för mycket skadar ju inte :)

Igår var vi på kallis, sen hem och försökte få i oss något att äta. När vi väl kom hem satt vi ute på baksidan när ena grannen dök upp från typ ingenstans. Där satt vi och chillade, grannen ville shota och det gjorde vi också fast Dise körde på sitt eget lilla vis. Istället för att hälla de i munnen så hällde hon det på gräsmattan lite smidigt. Det visste vi inte förens inatt när hon nämde det. Men Madde verkade gilla att shota Baardi melon.. USCH. Det är inte riktigt min grej alltså, hellre tequila än det fan.

Sen drog Dise till släkten medans vi var kvar hemma och bara chilla. Sen fick jag för mig att vi skulle ut en sväng och det gjorde vi. Så det blev Ollan för mig och Madde, vi var bara tvungna att dra dit när vi hade hört att Kissie och mammas pojke Bobby var där. A JO MEN TJENA. Nej, vi drog inte dit för att se dessa människor utan bara för att fördriva tiden och ta oss en drink. När vi väl kom dit såg vi både K och B, fick höra att Kissie typ jobba där alltså stå vid dörren(ingången) eller vid baren och öppna upp öl till alla. Hon frågade de på Ollan ifall hon fick dricka ifall hon stod vid baren, vilken hon fick ett NEJ till svar. Då tyckte hon inte det var lika roligt att vara där. Så hon drog, tror jag.. HAHA Men Bobby var ju kvar på stället. Visste inte ens om vem den där B pojken(mannen) var men nu vet jag. INTE mkt att se iallafall.. Vilken tur att jag inte följde det prog när det sändes. Måste ha varit årets skämt eller något.

Sen efter det var det dax att dra till lgh och börja packa för båten åkte 03.30 igår natt. Packat och klart, vi begav oss ner till hamnen och fick lite problem på vägen. EN omogen 30+ man var typ full och skulle vara lite rolig och hoppade typ på min kompis väska där det låg lite ömtåliga grejer. Medans vi eller hon fixade väskan igen för att se ifall något gått sönder så kom en kille fram med sin kamera och ja, han ville ta kort på oss. Nej, tjejerna ville inte men jag var redo.. HAHA. Det blev nog ett eller två kort, vi får se hur de blev ;)

Det jag ville säga med detta är att två dagar på GOTLAND var grejen. Vi hade det super bra, kallis, house music och rosé.. Behöver jag säger något mer :)
Nu ska jag vila lite till, är helt slut och känner att jag behöver det.. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0