God kväll

Efter att ha hjälpt V med toa rullen så drog jag ut.. Var ute och sprang och hann t.o.m med en powerwalk, hur duktig är inte jag från 1-10? JO 10 säger jag.. HAHA.
Här om dagen pratade vi lite om mat och godis med V och då tog jag upp att jag typ inte kan leva utan godis. A jo ni som känner mig vet att jag är den största godis monstret ever, but hey that's me :)
Har svårt att släppa sockret liksom, men kan hålla mig bort om jag vill. Men någon gång då och då är ju helt OK. Men vårat samtal avslutade med ett, DU BORDE SÖKA TILL FAT CAMP. Va? Ska jag söka dit? HAH. Jag är stor men inte såååå stor. Jävla V som fick mig att tro att jag är MEGA FET.
Så det här blev min middag idag eller a, grönsakssoppa fick jag i mig också. 


Nej, men hon skojade eller gjorde du inte det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0