EM 2010

Har inte varit så himla närvarande här på bloggen men nu är jag typ tillbaka :)

Fredag: Åkte jag med laget över till Finland för att tävla EM. Efter 50 min flygresa var vi framme, vid flygplatsen stod en buss och väntade på oss som skulle ta oss till hotellet. Efter 10 min resa var vi framme, vi checkade in och fick nycklarna till rummen. Jag var så glad över att få komma in i rummet och bara vila en lite snabbis men icke, så blev det inte. Allas rum var helt upp och ned, några hade knappt hunnit checka ut och där stod vi utanför rummet och bara väntade på att städarna skulle börja städa. Senare när rummet var klart tog vi vårat pick och pack och ställde in det på rummet för att sen dra in till stan :)
När vi väl kom dit bestämde vi att äta lunch och det blev självklart HESBURGER. Gotti gott gott var det iaf.. Senare mot kvällen åt vi middag tillsammans ute i naturen och lekte lite.

Lördag: Klockan 5.45 var det dax att kliva upp om jag nu minns rätt. Det gällde bara oss i Fabest och resten av laget fick sova lite längre(typiskt)HAH. Tävlingen gick super bra och vi var så glad och stolta att ha visat alla ännu en gång hur jävla bra vi är. Som alla vet så är Eagles sveriges bästa lag, DAMN RIGHT :)
Jag kom hem med 2 fina medaljer, SILVER till FaBEST och BRONS till Eagles.

Söndag: Åkte vi till hallen för att kolla på de lagen som tävlade då och fy fan för vissa JR lag alltså. Det fanns några lag som man bara fick rysningar av, så duktiga var de liksom :) Sen var det iaf dax att dra sig till terminalen för att hoppas på båten. Japp, det blev kryssning med hela laget och hur jävla nice var inte det :)
Langar upp några bilder från helgen sen om jag kommer ihåg det.. HAH.

Hade det super trevlig i Finland med dom bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0