Fröken Nilda stannar hemma idag

Fick stanna hemma från jobbet idag.. Sorry kids, fröken Nilda mår inge bra. Kändes som att jag skulle svimma av av all smärta/kramp i magen. Men nu är det lite bättre iallafall, ska se ifall jag kan få i mig något att äta. Blev så illamående att jag inte kände för att äta men något måste man få i sig.
Idag var planen att åka och hälsa på min mami i S-tälje men vi får se hur det blir med den saken nu. Hoppas verkligen att jag känner mig lite bättre sen för den här helgen är nog den enda helgen jag har tid och kan åka iväg. Nästa helg har jag lillen, helgen efter åker jag till London och de andra två helgerna ska jag nog ha lillen igen.

Nog om det.. LONDON om 14 dagar och USA om 31 dagar, tror nog att jag har räknat rätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0