Fredag


Äntligen fredag.. som jag har längtat efter denna dag. Är hos min kusin vitamin N och nu har vi tagit igen allt de jag och hon har missat under dom 3 månaderna som jag har varit borta. Äventyr hit och dit, rena rama HOLLYWOOD :)

Nu väntar vi på att äppel och jordgubbs pajen ska bli klar och gissa om jag är blev gla när hon nämnde ordet PAJ. Jag är inte den typen som gillar att baka utan äter allt som andra har bakat. HAHAHA.
När vi var och handla idag så nämnde N något om nån ost som heter HALLOUMI. HALLOUMI, vad är det? Hon köpten genast hem en sån eftersom hon var så sugen. Hon var så sugen att hon sa: det här är så gott att de kmr få mig att komma. QUE? Vad är det jag hör tänkte jag och tittar på henne och där stod hon och as garvade. HAHAHAHAH(hon skojade så klart).
När vi väl kom hem började hon genast steka den och sen var det dax att smaka lite. Jag ångrar inte att jag smakade och kan bara säga en sak, fy fan va gott det var. Hur kan jag ha missat detta och varför har jag aldrig smakat på de här förut? ;)
Gott som fan :)

Nej, hör hur pajar ropar på mig. Nilda, eat meeeee ;)
Muumms.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0