Guess who is back?

Jo, the bitch is back :)

Nu är jag äntligen hemma i Sverige och det känns jätte skönt men fy bubblan vad kallt det är. Brrr... 
Att få sova i sin säng är nog fan det bästa men idag vaknade jag av att jag hade svårt att andas och svårt att öppna ögonen. VF? Jo, jag åkte på en förkyldning och har ögon inflammation, kul va. NOT :/
Idag skulle jag träffa min underbara vänner men så lär det nog inte bli, vill ju inte vara ute när man har ögonflammation och all gegga som kommer ut ur ögonen. Det är INTE fräscht. Men förhoppningvis är ögon inflammatonen över imorgon eller på fredag. Det lär nog inte heller bli nån mys kväll idag grabben, que fome :/

Later


Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen hem! :)



Men nu e de ju inte kallt, e ju tillome plusgrader ;P

2010-03-10 @ 17:29:21
URL: http://metrobloggen.se/linab
Postat av: Melissa

Vilken grabb? Ooooohlala!



Te quiero! Nilda, *****! sjunger

2010-03-10 @ 23:27:50
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Nilda

tack Lina, men när det gäller vädret s tycker jag fortfarande att det är kallt. Det är kallt för mig iaf :P



Melli, att du/ni allti kmr ihåg den där delen av låtten. Haha, love it. You know very well who it is amiga :)

2010-03-10 @ 23:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0