Jetlag?

Kan fan inte sova, blev inge mysigt sovsällskap idag inte. Var tvungen att hålla grabben borta nu när jag har ögon inflammation, jag tycker inte det är så trevlig men irriterade ögon(och gegga)USCH.
Klockan är snart 05.00 och jag kan fortfarande inte sova är inte ett dugg trött men hoppas att det kommer snart för enligt min tid(alltså Chilensk tid) är den snart 01.00 där borta. Det är bara 4 timmars skillnad men mycket är det ändå, får hoppas att det snart går över. Inge mer jetlag porfavor..

Imorgon ska jag träffa mina kära vänninor som jag har saknat så himla mycket och jag hade lovat dom att om inte på onsdag så skulle vi ses på torsdag. Håller tummarna att ögon inflammationen är borta då och klia, ja det göra, det kliar som fan i ögat just nu men hoppas att det blir bättre :)
Ska även får träffa Hälen och mina underbara katter(min peewees)som jag hade saknat så. Spännande att äntligen få se DM prog.

Ska hoppa in i min varma säng och får se om jag somnat till snart. Får nog ta och ha tv på och somna till en film kanske :D

Buenas noches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0