Ont i halsen och förkyld..


Kan detta ha någon att göra med klimat förändringen? Nere i Chile var det 35 + och när jag kom hit var de typ lite - grader. Att vara förkyld kan jag fan leva med men inte fan att ha ont i halsen, det gillar jag inte. Syrran, vet vad du tänker när du läser detta men hoppas att du inte kommenterar på detta inlägg. HAHAHA

Igår var det iaf en lagom lång dag, var på Osarsteatern med mina favvo tjejer för dom var med i Talang. KUL VA. Örnarna var självklart med i publiken och hejade på FABEST :)

Idag kommer mina kära kusiner hem till sweden efter 4,5 månad i Chile.. Fan om dom är brunare än mig, för jag tolerar inte det ;) men men i morse segade jag som fan och efter 11 tiden började jag att städa här hemma så att det är fint när dom kommer. Äntligen får man ha kära Veronique som sällskap när man är hemma. Iförsig så har vi ju hängt och setts när jag var i Chile men 1 veckan utan Vero här hemma känns lite ensamt. Om några timmar är detta över, för hon kommer ikväll(vilken tid vet jag ej).

Hoppas bara att jag blir "frisk" snart :)

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0