Va trevligt med sol :)


Kallt, kallt, vill ha sol och värme..
.. på kvällarna är det bajs kallt ute och bajs halt, det gillar vi INTE. Jag går som en kärring ute plus att jag är så rädd för att halka och göra mig illa, för så jäkla illa är det ute tycker jag.
Måste säga att det är super skönt väder ute just nu, inte alls för kallt, solen skiner och jag mår finfint. Det gillar vi :)

Igår var jag på träning och nu när jag tänker efter så är det inte många träningar kvar tjejer. Det ska iaf bli roligt att får se alla andra tävlings lagen på DM. LÄNGTAR
Senare kom grabben och hämta mig och ni kan väl gissa hur GLA jag va. JO så här GLA :D HAHA
Så fort vi kom hem kollade vi på film och käkade glass(lite kallt att äta glass kanske, men gott var det). Inatt var det nog första gången jag la mig "tidigt" och fick sov morgon. Hajjar ni, JAG FICK SOVMORGON IDAG. 
Tänkte att man skulle passa på nu när man ändå kan ligga kvar. Så där låg vi tills 12 typ :) Mysigt.

Har tänkt på en grej, hur fan kommer det sig att jag får sjukt ont i huvudet när jag sover länge. Det känns som om jag är bakis när jag har vaknat efter alla dessa timmars sömn, helt sinnessjukt igentligen. Varför är det så? Kan det beror på att min kropp inte är van vid att sova mer än 4-6 timmar om ens det. Men men, utvilad är jag med en liten bakis känsla. Hmm..

Idag hoppas jag på att min mami kommer över och hälsar på. Det är på tiden att hon tar sig hit för det är alltid jag som får åka bort till tälje och jag är nog den som har minst tid när det gäller att åka dit och hälsa på. Håller tummarna och hoppas verkligen att hon kommer snart :)


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0