Vart tog dom vägen?

Klockan är snart tio och Veronique & Co har inte kommit hem än. Min kära granne kom över och gjorde mig sällskap och eftersom vi trodde att dom skulle landa vid 18 tiden så tänkte vi högt. Que pasa?
 Jo efter några timmars väntan tog jag telefonen och ringde till Veros syster och hon sa att det var några förseningar med flygen osv och att dom landar kl 22. GREAT! Nu kommer dom alltså ännu senare och här har man väntat på dom typ hela dagen men nu kommer dom senare. Det har inte gått så där jätte bra för mig att städa rummet, lite segt har de ju gått men frågan är om jag har kommit någon vart? Tror fan att jag har mycket kvar :( tråkigt. Nu ska jag ta och dricka lite te med en smörgås brevid och fortsätta kolla på American Idol.

Mitt rum får fan ta och vänta lite.. det kanske blir städning efter AI ;P


Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0