Äntligen

Äntligen har jag färga håret och gissa hur rött det blev då. Ja ni, ni som inte sett det lär nog se det när vi ses ;)
Det kanske blev lite väl rött men va ska man göra liksom. Grejen är den att jag inte är van vid att det är så ljust eftersom jag annars har haft det lite mörkar(brunrött typ). Mellan var så snäll och hjälpa mig med min fula utväxt. Tack kompis :)
Eftersom jag är hemma ikväll tänkte jag att jag skulle vaxa bena men kom inte så långt. Jag får nog ta och fixa det imorgon och man kanske ska passa på att städa lite då också. Aja jag får se hur det blir med den saken.. Nu är det dax att krypa ner i sängen och titta på film. Mysigt, mysigt :)

Psssst! Ni har väl inte glömt att vi tävlar SM på söndag och jag längtar såå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0