Bad news


Två dåliga nyheter på ens och samma dag...

Dagen började sjukt bra men slutade åt PIIIIP. Allt började med att jag fick ett samtal under lunchen och fick den första dåliga nyheten och senare under träningen så kom den andra. Där försvann all min glädje och energi. Det var som om någon bara tog tag i mitt hjärta och klämde åt så hårt att jag knappt kunde andas. Usch vilken hemsk känsla. Vill inte vara den som är den och låta deppig för sån är ju inte jag men just idag så blev det nog för mycket för mig. Finns två personer här i världen som jag har gått runt och varit lite orolig för dom den senaste tiden eftersom de har varit sjuka och nu blev båda lika dåliga under samma vecka.
Jag ber och hoppas verkligen att ni blir bättre snart, dios solo sabe los que pasa en este mundo pero ay que tener fe. Nu ska jag försöka få lite sömn..

Fuerza ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0