Börjar jag bli sjuk?

Igår när jag kom hem kände jag mig jätte dålig och när jag väl fick i mig mat kunde jag inte behålla det. När jag väl hade ätit klart var jag tvungen att springa på toa. Inatt har jag verkligen inte kunnat sova har knappt sovit 4 timmar, har varknat till flera gånger under natten och känt hur illamående jag är och har lite ont i magen :( ..
Nu sitter jag här och har försökt fått i mig något men det går inte så bra. Sen så är det ju rätt tidigt att äta men eftersom jag endast fick i mig te efter igår kväll var kände jag att jag kanske ska prova få i mig något nu innan jag drar och jobbar. Men vi får se hur det går med det för det ända jag känner just nu är att jag vill kräkas.. Börjar jag bli sjuk eller? Har inge feber, men ont i magen och mår blää.. Usch. Men måste ta mig till jobbet iallafall. Jag hoppas bara att det blir bättre sen, vi får hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0