Cheese


Det är inte varje dag jag äter ost eller a, det händer allt för sällan kan jag tycka men det är jag van vid. Att inte kunna äta ost suger verkligen men det finns så mycket annat jag inte kan äta. Men idag var jag så sugen att jag inte kunde motstå. HAHA. Något som jag tycker är gott är knäckis med ost, Mmm.. Några skivor ost kan väll inte skada, eller kan det? HAHAH :P

Sen har jag nog inte berättat att jag var på bio igår, såg Sex and the city 2 och gud så bra den är. Aaaaaaahh, så sjukt bra alltså :)
Vill inte skriva så mycket om den eftersom det finns flera som inte har sett den och då är de lika bra too keep my mouth shut.
Om ni inte har sett den, så DO IT NOW..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0