:)


Igår var jag så sugen på sushi att jag vara inte kunde hålla mig längre. Mötte upp min kompis i centrum och gick raka vägen in till stället. Medans vi åt så passade hon på att intervjua mig(hon hade någon grej i skolan). Alltså jag skulle nog kunna äta sushi varje dag, så hilma gott är det.. Mummms.
När vi väl var klara så drog vi och påväg hem sa hon en jätte rolig grej. Är ni redo :)
- Remenber me, your friend was inside of me.. HAHA. Var du tvungen att säga det.. Que payasa.



Idag har jag och Veronique varit så duktiga och tvättat. Är vi inte duktiga :)
Nu låter det som om vi är lata och vana vid att inte göra något men så är det inte.. HAHA. Syrran, jag vet vad du tänker och du skulle bara våga säga ngt. Snart ska jag iväg och träna med dom bästa cats, fabest och eagles. Det ska blir roligt men 4 långa timmars träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0