4 fucking AM


För en stund sen så tittade jag på Celebrity rehab with Dr. Drew och de avsnittet va så bra. Sex rehab var bra men den här blir nog bättre tror jag :)
Jag hann t.o.m se Jail på tv och det var dubbel avsnitt och det är klart att jag såg båda. Just nu känner jag att jag är jävligt sugen på kaffe. Ska man ta sig en stor kopp kaffe, JA ELLER NEJ? Jaaaaaaaaa, ge mig kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe..
Klockan tickar iaf och gud så fort tiden går och snart(3 min kvar men iaf, snart)blir klockan 4, FYRA, CUATRO, FOUR, QUATRE osv.. WTF. Att jag aldrig lär mig. Jag måste sova NU NU NU men är inte så jävla sugen på att sova men MÅSTE. Just nu går de verkligen inget bra på tv heller fast det kanske är ett tecken på att jag ska lägga mig NU och inte om en timma. Hah. Ond cirkel de här alltså.. Uscha, de gillar vi inte.

Imorgon(om nån timma)är det en ny dag och då kommer det att hända grejer :P
Nej ra, inte värsta men lite förändring kommer det att bli för min del för jag måste ta tag i det nu liksom. Nå väl, sängen väntar :)

Vänta lite nu, är det fåglar jag hör som kvittrar utanför mitt fönster? Ja men det är klart att det är fåglar.. Shit. Måste.Sova.Nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0