Stress at work?

Stress at work.. It says it all, right? :)

Shit vilken jäkla dag alltså, stress hit och dit på jobbet. Planen var att jag skulle ta tidig rast men icke, jag kom inte alls iväg i tid för det skulle bytas blöjor, försöka ringa och fixa telefonen på förskolan. När man väl kom iväg på rast så tänkte jag bara chilla men det gick inte. Fick 10 min rast vilket är nada.. Så efter mina 10 min var jag tvungen att avbryta och gå ut till barnen. Jag var så duktig och försökt fixa lite grejer till morgon dagen så det inte blir lika stressigt. Men vi får se hur det går.. HAH

Jag var tvungen att stanna hemma efter jobbet så det blev ingen träning med katterna eller bio :( . Ont i magen och illamående är inge roligt alltså. Ge mig en hink NUUU.. kommer kräkas snart känner jag. Haha.
Nej nu ska jag försöka få i mig lite te iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0