Värme


Idag blev vi väckta av Angelica men vi visste redan att hon skulle komma förbi efter jobbet. Hon jobbade nämligen natt och slutade vid 7-8 tiden på morgonen. Men iallafall, då var det bara att hoppa upp och ta med sig täcket till vardagsrummet. Det blev en hel del snack blev det men det gillar vi :)

Sen var det dax att åka och träna mina små tjejer och eftersom det var så fint väder så bestämde vi oss för att träna ute vilket vi gjorde. Efter det kom tjejerna och plockade mig för att dra till handen och shoppa lite. Det blev lite nytt till ikväll.. sen SUSHI i solen med dom bästa tjejerna. NU ska jag dra på middag och fira min kära kusin vitamin Norma. Nu måste jag dra.. Chao chao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0