Dear Santa

Dear Santa(Mami)..

Jag har pratat med Tomten och har redan sagt vad jag inte vill ha. Så INGA underkläder för det har jag gott om men är det från Vicky så why not liksom. Annars så är det bra med underkläder för min del. Får knappt plats med med alla underkläder men det jag vill komma fram till är att jag önskar mig en mini PC. TACK :)

Min kära mor och syster önskade sig den mest underliga julklappen.. Ska inte avslöja vad det är för det lär nog låta hur konstigt som helst. TRO MIG. Men nu är det inte som det var förut och det blir nog lite svårt(svårt och svårt kanske det inte är men inte direkt som man vill ha de). NI får fan vänta med den STOR julklappen i några år till alltså. HAHA.
Vilken rolig familj jag har va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0