Pannkaka + vegan bars

Jag har verkligen varit mega godis sugen denna vecka och idag fick jag pannkaka med sylt på jobbet så det fick ersätta mitt sug efter godis. Fick även med mig lite pannkakor till träningen eftersom jag inte hann hem efter jobbet.
Super goda pannkakor utan mjölk och soja. BÄSTA :)

Var på sabis idag och hittade en jätte bra grej, VEGAN BARS. Hur jäkla bra är inte det va.. Jag som har varit på jakt efter något liknande och så hittade jag den. Så jag är glad över att jag hittat det men jakten fortsätter fortfarande och nyss hittade jag en vegan blogg som skriver exakt hur man kan göra sina egna Vegan power bars. Måste nästan prova göra det någon gång och se hur de smakar men goda ser dom iallafall ut att vara. Måste bara hitta tid och energi till det. Tycker det är jätte roligt att det finns så många vegan bloggar plus andra sidor på nätet som är hur bra som helst, för mig iallafall då jag alltid hittar nytt recept till olika saker :)

Nog om mat och nu till min varma säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0