Peter is here

Ännu en lång tråkigt dag hemma och jag är så glad att jag får återvända till jobbet imorgon. Man blir nästan tokig av att vara hemma sängsliggandes i två dygn. Men nu har jag iallafall bytt husläkare och fått tid nästa vecka, då gäller det att hålla tummarna. Hoppas verkligen att det går bra.
Men nog om det, idag är det torsdag och gissa vem som är här i SWEDEN, vår Cheergud Peter och jag bara längtar till träningen ikväll. Som tur är mår jag bättre än igår så nu är det bara att köra.
Har laddat med havregryns gröt m. lingonsylt till frukost och till lunch ugnsbakad fylld zucchini m ris och sallad.

Have no fear, Peter is here!
Sorry Karolina, var bara tvungen att sno det du skrev på FB. HAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0