Har detta hänt dig någon gång?

Har du lätt för att sova typ på bussar, tåg osv?

Jag har iallafall inga problem med att somna om det nu är bussen eller tåget. Jag kan typ sova överallt, eller a nu kanske jag överdrev lite men nästa då. Är jag trött så är det bara att jag blundar lite lätt och sen vaknar jag när det börjar närma sig dit jag nu ska. Skulle jag nu vara lite berusad så tror jag att jag hinner vakna lagom tills det är dags för mig att kliva av. Men eftersom det är typ en gång om året jag blir berusad så kan jag inte säga så mycket. Men tänk dom personerna som är typ APfulla och ska åka hem, säg typ efter personal festen.. 
Sätter sig på nattbussen vid 2 tiden på natten och när den personen väl vaknar upp, gnugar ögonen lite för att se vart hon/han är så är det hur ljust som helst ute. Hmm.. personen undrar nog vart fan hon/han är och inte vet jag men den kanske tar fram mobilen och ser hur mycket klockan är. Det ända jag ser i den här personens ögon är PANIK(var inte där men kan tänka mig att det var så) och frågan är då hur full hon/han är eller har person börjat nyktrat till? A inte vet jag, men när person väl insett att hon/han spenderat flera timmar i samma buss så var det nog bara att tänka snabbt eftersom "det" skulle jobba dagen efter runt 11 tiden i stan typ.
"Det" åkte vid 2 tiden och kom hem runt 7 imorse.. Kan ni tänka er, har det någon gång hänt er att ni har somnat och har suttit i samma buss eller tåg i flera timmar innan man har vaknat till helt PANIK SLAGEN och undrat vart fan man har hamnat. JA, NEJ? Va ärlig. HAHA

Det här är nog det roligaste den här personen gjort de här året må jag säga och fan vad jag har skrattat. Så när "det" kom hem kl 7 imorse var det bara att hoppa in i duschen och dra till jobbet. KUL DAG eller ;)
Stackare..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0