Diagnos, diagnos..

Jag har inte hunnit skriva om hur det gick på Karolinska.
Ja ni, vad ska jag säga. Hmm.. det gick hur bra som helst. Var var helt beredd på att höra att blodprovet inte visade något och att man skulle bli hemskickad. Men icke. Fick berätta lite om mig själv och sedan berätta vad problemet var. Det slutade med att jag fick en diagnos. ÄNTLIGEN. Ni som känner mig vet vad jag har gått igenom och går igenom varje dag. Vissa dagar är bättre än andra och ibland kan jag må hur dåligt som helst att jag blir sängliggandes, inge ork i kroppen, ont i magen och illamående.

Men nu fick jag lite "medicin" i pulver format och detta ska jag ta varje morgon och idag var det första dagen. Gissa om det var mindre gott, jo ra.. BLÄ. Men måste man så måste man :)
Sen sa läkaren att jag ska få träffa en dietist. Man skulle kunna tro att jag lider av FETMA, så är inte fallet hoppas jag iallafall. HAHA. Nej jag bara skojade lite. Det är alltså dags att lägga om kosten för min del, det ska bli spännande att se vad dietisten säger.

Just nu har jag valt att ta bort tuggummi, kaffe, pepparkakor, och dryck med kolsyra(ska iallafall försöka).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0