AI, MF och ännu mera värk tab.

Det blev nog ett antal avsnitt av AI och Modern family men va fan, jag kunde inte låta bli. MF är så jäkla bra att jag kan titta 24/7 men efter att värk tab slutat funka så fick jag feta huvudvärken. FY faaan säger jag bara. Det värkte från alla möjliga håll och det kändes nästan som om någon pressade med sina händer mot mitt huvud eller något. Orkar inte med denna jobbiga värk och inte nog med att man har hjärnskakning så har man blivit förkyld. Vad är detta? Hur ska jag klara av middagen med min släkt på lördag. Hmm.. Hoppas verkligen att det blir bättre på lördag eller att jag vaknar utan värk imorgon. Det vore verkligen TOPPEN :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0