Alvedon, vatten, alvedon, resorb och ännu mera vatten.

Hjärnskakningen är över men är fortfarande sjuk. Tempern åker upp och ner vilket är sjukt jobbigt, kan ju verken jobba eller träna om jag är så här sjuk. Vad i helvete då! 
Imorse vaknade jag av en jobbig rethosta som gjorde att jag inte kunde somna om, hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för att dra till jobbet. Men kände verkligen hur kroppen sa ifrån och nu har jag ändå krigat att ta mig till jobbet både mådags och igår tisdag så det var dags för mig att tänkta på mig själv och min hälsa. Ringde till jobbet och sjukanmälde mig och jag måste säga att dom här timmarna som jag har hunnit vila har verkligen hjälp lite. Har inte lika ont i kroppen och huvudet, det är nog tack vare värk pillerna som är min bästa vän just nu. HAHA. Mycket vatten, alvedon, resorb och ännu mera vatten.

Höll på att glömma att team sweden dräkten ska fixa och sys in idag och att vi ska träffa i handen. NILDA GLÖM INTE DRÄKTEN, MKT VIKTIGT!
Men innan det tänkte jag hämta ut ett paket som väntar på mig som finns på posten. NU på med kläder och jag hoppas att de e skönt väder ute plus att jag behöver frisk luft.

Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0