Vad var det jag hade glömt nu igen?

Hur jäkla snabbt glömmer jag bort saker som att när jag väl ställer mig upp ska jag ställa mig upp sakta, speciellt då jag ligger ner. Men nej nej, glömmer bort det varje gång. Inte nog med att jag har sjukt KORT MINNE så gör inte det här med hjärnskakningen inte saken bättre. HAHA.
Som nu t.ex, hoppade in i duschen och när jag väl duschat klart kom jag på en grej.. Att jag hade haft schampo i håret men inte BALSAM. JISSES NILDA, va fan har hänt. Tur fan att det var en LÄTT smäll och att själva smällen var på käken och inte på huvudet. Jag skulle nog aldrig glömma bort att ha balsam, speciellt när det gäller mitt hår men vi får se hur lätt eller svårt det blir att borsta ut det.

Hahahahah..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0