Tonfisk och barnmat!

Couscous med tonfisk är vad jag fick äta till middag. De låter kanske inte gått med I LIKE IT. Måste säga att det är så härligt att äntligen få komma tillbaka till den maten min mage och kropp behöver för att må bra. Couscous är min vän just nu plus tonfisk, sallad, vatten och cola zero eller pepsi max. HAHA. Barnmat funkar också bra och NEJ, jag visste inte att Kissie går på någon sorts barnmats diet MEN nu vet jag det. Hon använder barnmaten som en DIET och jag gör INTE DET. Så skratta inte åt mig eller bli inte äcklade ifall jag tar fram en barnmats burk eller tonfisk. AIT.

Har satt kl på 5 imorgon bitti, hoppas att jag kommer upp utan några problem. Hopppas hoppas hoppas på bra väder då eller så länge de inte regnar är de bra väder.
Näää, undra om man ska ta och försöka sova nu. We'll give it a try.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0